BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

субота, 31. октобар 2009.

Osmeh - nagrada ili kazna?

Pojavljuje se u par navrata situacija u kojoj stene treba kazniti zbog necega to je krivo uradilo... Pod kaznom se naravno smatra varijanta koju i kuja primenjuje pri kaznjavanju stenadi u leglu.. Znaci stvari tipa "uhvatiti stene za kozu na vratu i, ne previse grubo, ga prodrmati u levu i desnu stranu..." ili eventualno "nezno oboriti stene na bocnu stranu i drzati ga tako kraci vremenski period... ovo za stene predstavlja osecaj nemocnosti i potpune zavisnosti od vase volje, te se tako u njegovim ocima izgradjuje vas status alfe u coporu odnosno jedinke koja ce mu davati do znanja sta se sme, a sta ne sme raditi..." (nisam citirao nikoga vec sam napisao ono sto sam ja shvatio iz tih tekstova, ukoliko sam negde pogresio, molim vas, ispravite me)... OK... recimo da je ovo nesto provereno i da to u praksi funkcionise i da uradja plodom... No u tim diskusijama o kaznjavanju i ispravljanju nekog krivog ponasanja steneta sam naisao i na jednu vrlo interesantnu stvar... Ne citiram nikoga jednostavno otprilike prenosim sustinu... Radi se o tome da se pri kaznjavanju steneta (znaci u samom trenutku kazne) pokazalo korisnim ljutito se "iskeziti" (izvin'te na izrazu ali nisam mogao da smislim bolji i slikovitiji stenetu odnosno pokazati mu zube, cime oponasamo njegovu majku koja je istu stvar cinila kada ga je za nesto kaznjavala ili opominjala...

0 коментара: